Saturday, February 12, 2011

[FTS] 13

"jemputan ke majlis kesyukuran

tarikh : 15 julai
waktu : lpas isya

kedatangan dialu-akukan"


kad jemputan dah edar.
beg dah kemas.
kenduri dah sure.
makcik pakcik dari luar jb pon dah sampai.

"fa..nas sedih lah," ujar nas malam itu.
"kenapa?" ^_~
"sebab fa dah nak fly da nih," balas nas.
"aaaaaaaaaaaaaa.... kenapa pulak sedih??"
"sebab nanti tak de orang yang nak jalan-jalan dengan nas," balas nas lagi.
"aaaaaaaaa....rileks la"
"hurm..ok," nas mengelap air matanya.

kenduri malam itu memang meriah.meskipn ade la beberapa orang yang tak dapt munculkan diri, fa tetap happy.hehe :D

---------------------

"eju... fa ade letter nk bg ni," fa menyerahkan satu sampul surat kepada eju.
"ehh.surat ape ni fa?"
"bagi kt dia eh"
"nak bace boleh tak?" eju bertanya.
"boleh je."
"fa terima tawaran uh sebab nak larikan diri dari dia ke?" eju bagi soalan baik punya.
"er......taklah," fa membalas gugup.

"fa!!!" kedengaran suara Arep.
"aaaaaaa........"
"naseb baek kau belum naik lagi.aku dgn keiry ingat kitorg dah terlambat," ujar Arep.tercungap-cungap.
"aaaaaaaaa...korang ni kenapa??"
"aku dgn arep ingat kitorg da tak dpt jumpa kau lagi," sedih keiry bersuara.
"cehh...sempat je nih," fa membalas.
"heeeeeeeeee......" keiry tersengih.
"i got something for you"
"ehh..ape pulak ni?"
"sampai sana baru bace."
"hah?"

sebelum itu..

"kau sure ke beb?"
"isk..jgn tanya cmtu.nanti aku xsure."
"takdelah.aku nk kau surekn jek."
"sure r.aku da solat istikharah mlm td"
"oohhh ok.."
"doakan aku."
"baek bos.tp real ke nih?"
"aaaaaaaa...real ar.aku dah sayang dia beb"

No comments:

Post a Comment