Saturday, February 12, 2011

[FTS] 15

nasuha5068 : Salam Fa
farhahk : wasalam nas.
nasuha5068 : apa kabar?
farhahk : alhamdulillah masih bernafas udara Aussie.
nasuha5068 : this summer balik tk?
farhahk : insyAllah balik.kenapa nas?
nasuha5068 : Aiman, nikah.faiz skali.
farhahk : seriously?
nasuha5068 : haah.dengan ain.faiz, dengan quya.diorg bt saing.satu tempat.
farhahk : wow..congratslah.bile majlis ni?
nasuha5068 : mse summer tuhlah.nanti aku check balik tarikh.
farhahk : okay okay.panjang umur, luas rezeki aku smpi majlis mereka (excited~!!!)
nasuha5068 : kau dengan dia ape cer?
farhahk : ntah.hari tu, LJ ade ckp ckp jugak.tpi aku pon ttau nk bt mcmane.
nasuha5068 : hoho.okay.ape ape nanti, roger lah.bukan jauh pon Aussie-Msia.
farhahk : macam selama ni aku tak roger2 pulak.ehh..naqi ape cer?
nasuha5068 : dia?? makin maju bisnes.skrang tgh sambung master on the same time.hebatlah pakcik sorng tu.
farhahk : wah..masyuk.yang lain?
nasuha5068 : wahh..madang ar sme aku nk cerita.kau tkde contact budak2 ni ke?
farhahk : nope.aku takut diorg tanye macam2 lah.u know..the case...
nasuha5068 : understood~!
weh..balik cepatlah.rindu gila nk lepak rumah kau.
farhahk : takde hal.kau doakan jela.summer uh berapa bulan je lagi.
nasuha5068 : okey okey.
farhahk : nas, take care auw.aku ade keje ni.nk kne kejar prof aku keje lari lari.krang tk abis thesis aku ni.
nasuha5068 : kau pon same.take care jugak.nak aku sampaikan salam tak?
farhahk : bolehlah. salam
nasuha5068 : wslm. :-h

#sign out

-----

antara muka - muka penyibuk semasa persiapan majlis aiman dan faiz semestinya Amir, Arep, Afiq, Eyi, LJ, Eqal, Zoul, Afnan dan lain-lain lagi.belum apa - apa lagi, Razi dah tempah awal-awal tiket menjadi DJ majlis.terpaksalah Efa melepaskan jawatan DJ majlis kepada Razi.Nanad dan fawh belum apa apa dah menjadi orang pertama offer nk uruskan hal hal andaman.habislah quya dengan ain nanti.in simple words, nanad dengan fawh ni kire wedding planner la.Eju tidak terkecuali.turut menjadi wedding planner. yang lain-lain uh setakat tolong mane termampu jela.maklumlah, masing masing pon ade kerja sendiri bila dah besar-besar ni.hehe.

-----

"aku dengar dia nk balik summer ni"
"haah.aku dengar jugak tapi.."
"dia tk cakap dengan kau?" geleng kepala.
"ade reason tu"
"dia marah aku lagi ke?"
"aku rasa tak.aku dah cakap dengan nas.nas cakap dia okay je"
"aku rasa bersalah sangat dah ni"
"chill k.aku yakin tak ke mana tu"
"kau cakap sedaplah pakcik.aku tunggu dia contact balik setahun.lame tau setahun uh,kau igt ape? kalau kucing feeq uh, dah beranak dah"
"aaaa...relaks"

-----

debaran makin memuncak.kemeriahan hampir terasa.

#akan bersambung....

No comments:

Post a Comment